بایدها و نبایدها در طراحی سایت با قالب آماده (بخش اول)
نوشته شده توسط : karait

در خصوص طراحی سایت با قالب آماده جست و جوهای زیادی در اینترنت شکل می‌گیرد، قبل از بررسی مزایا و معایب طراحی سایت با قالب آماده، بهتر است کمی با این مفهوم بیشتر آشنا شویم.

اساس این موضوع به طراحی سمت فرانت و سمت کاربر وب سایت باز می‌گردد. در دهه سال‌های 2000 پلتفرم‌های رایگان و اپن سورس چون جوملا و وردپرس پا به عرصه گذاشتند تا مقوله سیستم‌های مدیریت محتوا را رایگان کنند و همه بتوانند از این فضا، در فضای دیجیتال استفاده نمایند. تغییرات و مزایایی که در اثر نوع نگاه وردپرس ایجاد شد، موجب شده است تا به امروز حدود 300 میلیون سایت با سیستم وردپرس ایجاد شوند.

به روزرسانی‌های دائمی، امن‌رسانی‌هایی دائمی، افزایش فراوان امکانات شرایطی را به وجود آورده که یک اکوسیستم جدید ایجاد کرده و عده زیادی در آن زندگی می‌کنند. برنامه نویسانی فرانت می‌نویسند، برنامه نویسانی افزونه های بک اند می‌نویسند، افراد دیگری هم قالب ساخته و به صورت قالب آماده ارائه می‌کنند.

مفهوم قالب آماده از آن جا نشئت گرفت که به منظور کاهش هزینه‌های مخاطب بخشی از کار را به شکل حرفه‌ای و دقیق از قبل آماده کرده و به مشتری ارائه کنیم. در واقع به جای آن که مشتری هزینه دوباره برای کدنویسی اختصاصی را بخواهد بپردازد، بتواند از مقدار زیادی از تشابهات نیاز خود با پوسته، اسکرین یا قالب مورد نظر برای راه اندازی کسب و کار استفاده کند. در ادامه برای اطلاعات بیشتر درباره قالب آماده بیشتر بخوانید.





:: بازدید از این مطلب : 1
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: